piątek, 20 kwietnia 2012

Carrion - Saita


Krótki przerywnik, interludium muzyczne.
Korzyść z pracy w "fabryczce" z setką innych ludzi, których poznawanie jest procesem ciągłym jest taka, że możesz podejść do biurka, powiedzieć "cześć, czego słuchasz?", a potem "hmm fajna okładka, nie znam, ale możesz mi pożyczyć? z chęcią posłucham". Lubię czasami pożyczać zupełnie losowe, nieznane mi dotąd pozycje i potem w zaciszu domowym, ze słuchawkami na uszach zanurzyć się w muzykę z płyty niespodzianki.
...Miałem napisać teraz o Eryniach (skończyłem wczoraj), ale wyobraźcie sobie jak musiała wpłynąć na mnie ta płyta...
http://www.carrion.pl/index.php
Kiedyś Linkin Park zrobił karierę przez swoje ballady z pogranicza różnych gatunków, słuchając jednej z piosenek przypomniał mi się linkin. Carrion na płycie Saita proponuje ballady z zakresu który nazywam Heavy Rock (gatunkowo jest to Rock ale taki bardziej Ciężki niż Twardy, Metal jest Ciężki)
Bardzo lubię dobry wokal w balladach metalowych czy rockowych.
Bardzo lubię dobre instrumenty szarpane.

Nie lubię polskiej twórczości, a zwłaszcza tekstów piosenek, tym bardziej kiedy natrafiam na polską piosenkę staram się nie wczuwać w tekst. Staje się on dla mnie kolejnym instrumentem (mogliby śpiewać po fińsku i też by mi to nie przeszkadzało - wiem bo słuchałem fińskich utworów, a stąd do udowodnienia że tekst jest niepotrzebny mały krok w stronę Laponii i czegoś co się nazywa o ile pamiętam joik)

W tym wypadku spojrzałem na teksty (wzrokowiec ze mnie, a strona zespołu daje nam lyryki za fry) i wydają się być ok. Nie wypowiem się więcej bo musiałbym mieć skalę porównania - a jak napisałem, staram się omijać teksty polskich piosenek, zawsze można trafić na wyliczankę lat, komet szlusów i tęgich łbów (BRRR)

Ogólnie bez rewelacji i achów-ochów, ale spokojnie dam 8

PS. Patrząc na sposób w jaki napisałem ten tekst przypomniała mi się audycja w radio.
Dziś W-Mann powiedział, że zwrot esemesy i polska odmiana jest niepoprawna, po czym przyznał się, że on będzie odmieniał.
I brawo za wyczucie Panie Wojtku.
Za Słownikiem ortograficznym PWN(so.pwn.pl) es•em•es (wiadomość) -sa, B.= M. a. D., -sie; -sy, -sów a. SMS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz