środa, 6 czerwca 2012

Jarosław Kret - Mój Egipt

Za lubimyczytać.pl: "Kolejna po bestsellerowych „Moich Indiach” książka Jarka Kreta - dziennikarza, podróżnika, prezentera pogody. To obraz bardzo osobisty, budowany na wielokrotnych wizytach w tym kraju. Najpierw na rocznym stypendium studenckim, potem podczas licznych - dłuższych lub krótszych pobytów. Autor przemierzając kraj wzdłuż i wszerz poznawał go coraz głębiej i czuł się coraz bardziej związany i zauroczony. Wszystko to opisał i bogato zilustrował zdjęciami. Na końcu książki autor dołączył garść przepisów kulinarnych" i miało być tak dobrze, bo fajne zdjęcia, pomysł, okładka,przepisy i zachwyty recenzentów... mnie nie zachwyciło, przeczytałam, czy raczej wymęczyłam się przez 50 stron, a później odpuściłam, bo szkoda mi czasu na książki, które w żaden sposób nie są w stanie mnie zainteresować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz